Get your own Digital Clock

NORITA BT. SAIDI.....PPG/BM/06/00860/2012/2/KIC......TEKNOLOGI MAKLUMAT SEKOLAH RENDAH(KRT3013)

Jumaat, 19 Oktober 2012

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA



Salam perkenalan kepada semua rakan-rakan yang pertama kali melawat ke laman blog saya. Tujuan saya membina blog ini adalah untuk memenuhi keperluan kerja kursus saya untuk semester 2 ini, bagi Matapelajaran Teknologi Maklumat Sekolah Rendah (KRT 3013).
            Alhamdulillah dan akhirnya  saya berjaya juga dan terhasil juga cubaan untuk membangunkan blog pertama saya dan ini adalah hasilnya yang tidak seberapa. Oleh itu saya mengharapkan jika sekiranya ada komen dan tunjuk ajar yang membina daripada rakan-rakan dalam KIRKBY supaya saya dapat memperbaiki kesilapan atau kekurangan yang terdapat dalam blog pertama saya ini.

Sekian dan terima kasih ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan